Resetare parola

Date personale

 

Respectăm drepturile tale

Cine suntem

Agenția de turism Aventur esta denumirea comercială a S.C. Allego Tour S.R.L. Sediul nostru este în Strada Paul Greceanu nr. 13, Bl. 21, Sc. 1, Ap. 46, Sector 2, București. Toate datele noastre se găsesc în subsolul fiecărei pagini și asta cu mult înainte de noua lege de protecție a datelor cu caracter personal. De ce? Pentru că suntem transparenți. Nu avem nimic de ascuns, totul este la vedere.

De ce colectăm date

Colectăm minimul de date nesesare pentru livrarea serviciilor pe care ni le solicitați. De exemplu, dumneavoastră ne cereți o ofertă de vacanță, iar noi, pentru a livra o ofertă care să corespundă cu cererea avem nevoie de câteva date esențiale cum ar fi perioada excursiei, numărul de adulți, numărul de copii și vârsta acestora la finalul excursiei.

Dacă oferta vi se pare rezonabilă și doriți să rezervați, mergem mai departe colectând datele pentru contract și factură ale unei singure persoane pentru o cameră (sau mai multe date dacă doriți facturi separate la fiecare cameră): numele complet al persoanei titulare de contract, care poate fi aceiași cu persoana care face plata în numele său și /sau în numele mai multor persoane; seria și numărul unei cărții de identitate valide cel puțin până la finalul excursiei contractate; adresa din cartea de identitate; numele complete ale tuturor participanților; data nașterii la copii pentru a demonstra eligibilitatea unei eventuale reduceri de tarif sau gratuități acolo unde se oferă așa ceva; uneori, colectăm și data nașterii celorlalți adulți, atunci când unul din partenerii noștri ne cere acest lucru (companii aeronautice, diverși turoperatori).

Introducere

Acest document este menit să vă ajute să înțelegeți ce informații colectăm, de ce, și cum vă puteți controla, actualiza, exporta sau șterge datele dumnevoastră.

Ce date colectăm

Colectăm date pentru a înțelege lucruri elementare cum ar fi de exemplu – ce anume căutați în ofertele noastre și până la derularea unui rezervări atunci când ne oferiți datele necesare facturarii și acceptării unui contract bazat pe beneficii mutuale. Dumneavoastră primiți ce ați comandat, în schimbul plății sumei agreate.

Apoi folosim așa numitele cookie-uri / identificatori unici care rețin obiceiurile dumneavoastră de nevigare pentru ușurarea navigării ulterioare (de exemplu căutarea predictivă a unei destinații sau hotel).

Datele pe care le putem colecta includ: termeni de căutare activități pe site-urile partenerilor nostri (google, facebook statcounter etc) vizualizări de pagini web, de imagini, de conținut video și / sau audio din acestea; activități de rezervare si cumpărare; istoric de vizualizare, dispozitive folosite pentru vizualizare (laptop, tableta etc); date de localizare (adresa IP), data și ora la care ați accesat o anumită pagină.

Aceste date sunt colectate automat de software-ul partenerilor noștri, numit “plugin” sau “pixel” precum și de software-ul serviciului de găzduire cu care lucrăm.

Atunci când comunicați cu noi, folosiți unul sau mai multe canale de comunicare, prilej cu care ne furnizați anumite date: atunci când ne sunați numărul dumneavoastră de telefon se afișează în telefoanele noastre și va fi reținut pentru conversații ulterioare; atunci când ne trimiteți un e-mail, adresa electronică ne rămâne pe serverele noastre; dacă folosiți alte canale de socializare (facebook, google, whatsapp etc), numele de utilizator și conversația cu dumneavoastră, va rămâne pe serverele acelor companii.

De ce colectăm date

Pentru a vă oferi serviciile noastre cum ar fi o ofertă cerută sau o rezervare de pachet de servicii turistice sau doar a unui serviciu de cazare, de călătorie cu avionul, vas de croazieră etc.

Pentru a emite actele legale în cazul unei rezervări și anume – factura pentru plată și contractul.

Pentru a menține și imbunătății serviciile oferite cum ar fi corectarea erorilor și a problemelor pe care le semnalați.

Pentru a dezvolta noi servicii sau funcționalități în paginile noastre de internet.

Pentru a vă oferi oferte personalizate. De exemplu dacă știm care a fost ultimul hotel la care ați fost, putem să vă oferim o ofertă asemănătoare.

Pentru a măsura performanțele site-ului nostru.

Pentru a comunica cu dumneavoastră, atunci când ne oferiți adresa de e-mail, telefon, adrese facebook, google, etc.

Putem combina informațiile primite pentru a vă oferi cea mai bună experiență în relațiile cu Aventur.

Nu trimitem altor parteneri datele dumneavoastră(nu le vindem, nu facem comerț cu date dumneavoastră) decât atunci când ne cereți dumneavoastră să rezervăm un serviciu care presupune comunicarea acestor date până la destinație. De exemplu – la rezervarea unui bilet de avion trimitem datele dumneavoastră minim necesare operatorului de transport aerian. Sau la rezervarea unui hotel, trimitem datele dumneavoastră hotelierului. Uneori folosim alți turoperatori care vor reține și trimite date dumneavoastră către hotelier și/ sau tranportator.

Nu colectăm și nu folosim date sensibile cum ar fi rasa, orientarea sexuală, starea dumneavoastră de sănătate sau religia dumneavoastră.

Unde sunt stocate datele

Datele legate de comunicare sunt stocate în mai multe locuri: pe serverele partenerilor noștri pe calculatoarele noastre Datele legate de rezervare sunt stocate în documentele de călătorie și financiar contabile pe suport electronic și / sau fizic (hârtie).

Securitatea datelor dumneavoastră

Paginile noastre sunt securizate prin criptare atunci când acestea circulă către noi (paginile noastre sunt criptate cu certificate SSL). Accesul la contul dumneavoastră se face cu parola și nume de utilizator. Datele pe suport fizic sunt arhivate în fișete închise sub cheie. Doar personal autorizat și instruit are acces la aceste date.

Ștergerea datelelor dumneavoastră

Aveți oricând dreptul să solicitați ștergerea datelor stocate la adresa de e-mail office@aventur.ro. În situația în care avem un contract în derulare cu dumneavoastră, ștergerea datelor se poate face dar implică o cerere de anula a rezervării, caz în care se aplică penalități financiare conform cu contractul din Termeni și Condiții. Doar persoane titulară de contract (sau o persoană împuternicită de aceasta) poate face această cerere și doar în scris la adresa menționată mai sus.

Ne conformăm legilor și colabărăm cu legiuitorul

Ne asigurăm în permanență că politica noastră de protejare a datelor cu caracter personal respectă legislația în vigoare.

În situația unei plângeri solicitate în scris, răspundem acesteia folosind același canal de comunicare.

Colaborăm cu autoritățile abilitate pentru a rezolva orice plângere legată de datele cu caracter personal dacă nu putem rezolva situația cu dumneavoastră.

Procesăm informațiile pentru scopurile descrise mai sus și pe baza următoarelor motive juridice: Vă cerem acordul pentru a procesa datele dumnevoastră pentru motive clare iar dumneavoastră aveți dreptul să vă retrageți în orice moment.

Procesăm informațiile dumneavoastră și atunci când primim o cerere oficială din partea instituției statului abilitate în acest sens care ne obligă legal la la a furniza informațiile dumneavoastră.

Pentru orice nelămuriri privind datele dumneavoastră, ne puteți contacta la office@aventur.ro sau puteți contacta autoritățile locale cu privire la protecția datelor cu caracter personal (http://www.dataprotection.ro/)

Prezentul document intră în vigoare la 25 mai 2018.

Notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal

S.C. Allego Tour S.R.L., în calitate de administrator al www.aventur.ro, www.banskoski.ro, www.oferteturcia.eu, respectă caracterul privat şi securitatea prelucrării datelor cu caracter personal, ale fiecarei persoane care vizitează site-urile menţionate, în vederea beneficierii de servicii turistice şi conexe. S.C. Allego Tour S.R.L. este înregistrată cu numărul 22507 din 21.03.2012, la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Citește mai multe...

Politica de securitate a datelor prelucrate

În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, S.C. Allego Tour S.R.L. / Agenţia de turism Aventur, denumită în continuare „Aventur” prelucrează date cu caracter personal, cu respectarea principiilor menţionate în continuare, în scopuri legitime. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace mixte (manuale şi automate), cu respectarea cerinţelor legale şi în condiţii care să asigure securitatea, confidenţialitatea şi respectarea Citește mai multe...