Resetare parola

Termeni si Conditii

 Bine aţi venit la Aventur.ro!

Vă mulţumim pentru utilizarea produselor şi a serviciilor noastre. Serviciile sunt oferite de Allego Tour SRL („Aventur”), cu sediul în Strada Paul Greceanu nr. 13, Bl. 21, Sc. 1, Ap. 46, Sector 2, Bucureşti, România.CUI 22187881, J40/14487/2007, titulară a Licenţei de turism nr. 4509 pentru Agenţia de turism AVENTUR, cu punct de lucru in Bucuresti, str. Stockholm nr. 5, Biroul 1.

Prin vizualizarea şi utilizarea Serviciilor noastre, sunteţi de acord cu Termenii şi condiţiile Aventur exprimate în continuare. Vă rugăm să citiţi cu atenţie.

Site-ul aparține Aventur.ro (Societatea Comercială S.C. ALLEGO TOUR SRL).

Acceptarea Termenilor & Conditiilor

Utilizand acest Site sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in nici un fel.

Serviciile Aventur.ro

Aventur.ro va pune la dispozitie un sistem automat care va ofera posibilitatea de a cauta si verifica disponibilitati pentru diferite servicii turistice si va permite sa efectuati rezervarea dorita.

Aventur.ro actioneaza ca si Agent

Aventur.ro actioneaza ca si agent pentru terti furnizori cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii (Furnizori de Servicii Turistice).
Aventur.ro nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.

Informatiile publicate pe Site

Aventur.ro ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand. Este necesar sa verificati cu Furnizorul de Servicii Turistice, ambasada sau biroul de turism de la destinatie, ca informatiile aparute pe Site sunt de actualitate.
Aventur.ro nu asigura nici o garantie cu privire la aranjamentele documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare), ca informatia de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de calatorie.
Aventur.ro nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.

Conditiile Furnizorilor de Servicii Turistice

Orice rezervare efectuata pe Site va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Furnizorul de Servicii Turistice. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la Aventur.ro si va intra in vigoare acest contract. Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.

Termenii Furnizorilor de Servicii Turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plata, obligatii, anulari, modificari ale rezervarilor si restituiri de bani (daca este cazul) ori restrictii de alta natura. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa Transit-without-visa. Aventur.ro nu este responsabila pentru costurile care pot sa apara in momentul transferurilor de la un aeroport / terminal la altul. De asemenea unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale.

La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni dar, va rugam luati legatura cu Aventur.ro pentru detalii complete.
La momentul rezervarii unui zbor, aveti posibilitatea de a introduce detaliile cartii de fidelitate in cazul in care sunteti inscris deja intr-un astfel de program al unei companii aeriene. Va rugam sa notati ca aceste programe de fidelitate se supun termenilor si conditiilor impuse de catre compania la care sunteti inscris. Conform acestor reguli, premiile obtinute de pe urma acestor programe nu se aplica tuturor tarifelor sau clasei de servicii in care veti calatori. Pentru mai multe detalii va rugam contactati compania la care sunteti inscris.

Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile internationale, respective 90 min. pentru zborurile interne. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor. Cupoanele biletului de avion trebuie utilizate in ordine consecutiva. In cazul neresepctarii acestei prevederi, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletul in cauza.

Anulari/Modificari

In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris Aventur.ro despre intentiile dvs. In anumite cazuri este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni.
Aventur.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. Aventur.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteti anula rezervarea dvs. Prin e-mail la office@aventur.ro.

In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Aventur.ro isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe (25 de euro de modificare) pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune.

Plata

In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul Aventur.ro.

Aventur.ro sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nici o obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente servciilor turistice comandate.

Plata serviciilor se poate efectua în euro sau în lei. Pentru plățile în lei se calculează cursul BNR+2% diferența de schimb valutar.

Utilizarea Site-ului  Aventur.ro nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini.

Aventur.ro nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.

Obligatiile utilizatorului

Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):

- responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau numele dvs .
- aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de initia actiuni juridice
- garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.
- neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezevari false sau frauduloase.
- interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii
- obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul Site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in Site.

Newsletter

Achizitia de produse si servicii turistice de la Aventur.ro inseamna acceptul de a primi newsletter-ele Aventur.ro sau alte materiale promotionale, care va vor fi trimise catre adresa dumneavoastra de e-mail/telefon si vor include noutati si oferte speciale precum si alte informatii.

Interzicerea accesului pe Site

Aventur.ro isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.

Responsabilitatea Aventur.ro

Aventur.ro nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achizitionate de pe Site.

Aventur.ro este responsabila doar pentru pierderile directe a caror valoare nu va depasi tariful total al serviciilor turistice achizitionate (exceptand cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu are limita).

Legaturi catre alte Site-uri

Acest Site poate contine legaturi catre alte pagini web externe si operate de alte parti implicate.
Aventur.ro nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu isi asuma nici o responsabilitate in legatura ca acuratetea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale partior implicate .
Continutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informatiile furnizate de Aventur.ro. Orice opinii referitoare la continutul acestor pagini web externe vor trebui redirectionate catre administratoriil paginilor in cauza.

Forta Majora

Aventur.ro nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste sau actiuni industriale care pot afecta Aventur.ro sau furnizorii sai.

Rata de schimb

Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie intotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificati ratele de schimb din ziua in care efectuati rezervarea.

Modificari asupra Site-ului

Aventur.ro poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.

Confidentialitate

Politicile de confidenţialitate Aventur explică modul în care tratăm datele dumneavoastre cu caracter personal şi în care vă protejăm confidenţialitatea atunci când utilizaţi Serviciile noastre. Prin utilizarea Serviciilor noastre, sunteţi de acord că Aventur poate să utilizeze datele respective conform politicilor noastre de confidenţialitate.

Răspundem notificărilor cu privire la posibilele încălcări ale drepturilor de autor şi luam masuri in privinţa utilizatorilor care încalcă în mod repetat drepturile de autor, conform prevederilor cuprinse în Legea nr 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe (cu modificările aduse prin Legea nr. 285/ 2004 şi Ordonanţa de Urgenţă nr. 123/2005 şi Legea 329/2006)

Modificari ale Termenilor si Conditiilor

Aventur.ro isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.

Legea guvernanta

Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si Aventur.ro si este guvernat de legile din Romania.

 

CONDITII GENERALE DE REZERVARE - VANZARE A BILETELOR DE AVION

I. REZERVARI DE LOCURI

1.1.Rezervarile de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internationale computerizate de rezervari, care permit accesul agentiei la baza de date a companiei si rezervarea efectiva a locurilor pentru o anumita cursa in favoarea potentialilor pasageri.
1.2.Rezervarile sunt gratuite si se fac inaintea datei de plecare.
1.3.O data cu efectuarea rezervarii, pasagerul va primi de la agentie informatii referitoare la pretul zborului (valabil la data rezervarii, incluzand si taxele de aeroport, taxe combustibil, tarifele de servicii ale companiei Aventur.ro), precum si informatiile referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.
1.4.Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana, de politica de tarife de serviciu a companiei Aventur.ro, precum si de alti factori (de ex. obligatia detinerii vizei ), independenti de vointa agentiei. Aceste reguli, precum si pretul biletului de avion, se pot modifica, prin vointa celor ce le-au impus, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca agentia sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.

II.EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITATI DE PLATA.

2.1.Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform conditiilor impuse de catre fiecare companie aeriana in parte. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pina la care rezervarea sa este valabila si sa se prezinte in termen pentru achitarea biletului pentru a intra in posesia acestuia . Termenele pot fi schimbate oricind de companie, situatie in care agentia va anunta pasagerul despre modificare, fara a putea fi, insa, facuta raspunzatoare in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare.
2.2.Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele conditii generale.
2.3.Pasagerul poate plati biletul de avion in LEI, USD, EUR, la cursul de schimb utilizat de agentie in ziua respectiva.

III.PRETURILE BILETELOR DE AVION.

3.1.Preturile biletelor de avion comercializate prin agentie sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate in sistemele centralizate de rezervari, tarife speciale, tarif de serviciu al companiei Aventur.ro, etc. In aceste conditii, fiecare zbor in parte presupune calcularea de catre agentul specializat al pretului aplicabil biletului de avion respectiv . Acelasi zbor, cu aceeasi companie poate genera preturi diferite .
Data fiind infinitatea de preturi aplicabile biletelor de avion, acestea, ca si regulile aplicabile lor, nu pot fi afisate sau publicate. De asemenea, informatiile referitoare la reguli, care provin din comunicarile scrise sau transmise computerizat de catre companie, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agentie, au un caracter continuu, modificarile pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse si publicate in vreun inscris.
3.2.Preturile de vanzare nu sunt neaparat inscrise pe biletele de avion. Intre pretul inscris pe biletul de avion si cel efectiv incasat de agentie, pot aparea diferente semnificative, care decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie precum si din politica de tarife de serviciu a companiei Aventur.ro.
Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile aplicabile lui, numai in momentul in care este inscris pe documentul de incasare intocmit de agentie.
3.3.Pentru activitatea specifica, compania poate aplica urmatoarea politica de tarife de serviciu, denumite pe scurt TSF. TSF nu sunt returnabile in caz de anulare sau modificare a biletului de avion.

Schema Taxei de Serviciu public:

A Aventur.ro aplica o taxa de serviciu intre 0 % si 15 % din valoarea cosului de cumparaturi. In caz de anulare voluntara taxa de serviciu este nereturnabila.

B Taxa modificare rezervare / dupa emitere -pe bilet - 25 EUR

C Aventur.ro nu va percepe taxe de serviciu pentru modificarile de nume, itinerariu sau anularea biletului in cazul in care biletul a fost achizitionat impreuna cu Pachetul de servicii Premium.

3.4. Biletele de avion emise de agentie sunt proprietatea I.A.T.A. - BSP Romania - in calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, incasarile aferente biletelor vandute se deconteaza catre I.A.T.A. BSP- Romania, drept pentru care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare despre modul in care a stabilit pretul unui bilet de avion decat de catre acest organism sau de catre compania pentru care a emis biletul.
3.5. Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, odata ce a intrat in posesia biletului de avion.
3.6. Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport, taxe combustibil, TSF. Exista, insa, situatii, independente de vointa agentiei, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute initial, situatie in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare.

IV. BILETUL DE AVION

4.1. Biletul de avion este documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul. Biletul de avion este emis de agentie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.
4.2. Pasagerul posesor al biletului de avion cumparat are obligatia de a-l pastra in stare buna si de a-l prezenta la imbarcare in vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de catre pasager nu il indreptateste pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde agentiei sau companiei nici un fel de despagubiri.
4.3. Conditiile contractului si informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii.

4.4 In cazul biletelor de avion ce includ in ruta o schimbare de aeroport, companiile aeriene ofer spre vanzare aceste zboruri luand in calcul timpul minim de conexiune standard intre zboruri stabilit de autoritatile aeroportuare. Tariful biletelor nu include costul transferului intre cele doua aeroporturi si neprezentarea sau intarzierea la zbor, care nu este cauzata de intarzierea/anularea zborurilor de catre companiile aeriene, va fi in responsabiliatea pasagerilor.

V. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR

5.1. Agentia este raspunzatoare de emiterea corecta a biletelor de avion si de informarea cu buna credinta a pasagerului asupra conditiilor aplicabile biletului de avion vandut.
5.2. Informarea pasagerilor se va realiza prin afisarea la loc vizibil in agentie a prezentelor conditii generale de vanzare a biletelor de avion precum si prin prezentarea, la cererea expresa a pasagerului, a conditiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului in cauza, fara a fi nevoie de o semnatura a pasagerului care sa certifice ca a fost informat.
5.3. Pasagerul este obligat sa citeasca prezentele conditii generale afisate in agentie inainte de a cumpara biletul de avion. Biletul de avion, o data cumparat, se presupune ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate informatiile legate de biletul respectiv, el nemaiputind sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagubiri agentiei.
5.4. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 1 ora si 30 de minute inainte de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare.
5.5. Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in urmatoarele conditii :
- pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare (1 ora si 30 min inainte de ora plecarii inscrisa pe bilet)
- pasagerul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinatie, viza falsa, pasaport cu interdictie etc) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite calatoria.
- alte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevedea sau evita
5.6. Agentia nu este raspunzatoare pentru intirzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului , pentru situatii de suprarezervare sau pentru servicii aferente zborului (ex - pierderi de bagaje), obligatii care cad direct in sarcina companiei. In astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale.
5.7. Pasagerul poate renunta la biletul de avion cumparat in orice moment, inainte de data plecarii. Indiferent de motivul renuntarii, regula presupune ca pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului incluisv taxe si TSF + 15 EUR TSF de anulare.
Daca regulile companiei permit conditii de returnare mai avantajoase, agentia va aplica aceste reguli, in favoarea pasagerului, fara ca acestea sa afecteze retinerea TSF si TSF de anulare.

Daca la momentul emiterii biletului de avion  clientul a beneficiat de un anumit discount, in cazul solicitarii de anulare voluntara, suma respectiva va fi retinuta de catre agentie din suma recuperabila de la compania aeriana.
5.8. Pasagerul poate modifica biletul initial cumparat in conditiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz in parte.Pentru fiecare modificare se aplica penalizarea prevazuta de conditiile stabilite de compania pentru care s-a emis biletul. Orice modificare a unui bilet de avion se efectueaza inaintea plecarii zborului initial ce urmeaza a fi modificat. Biletul nu poate fi pastrat pentru in vederea unei utilizari ulterioare daca nu este modificat reemis inaintea zborului programat initial. Agentia va aplica TSF pentru modificare conform politicii sale comerciale.
5.9. Pasagerul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele conditii generale.
5.10.Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terte persoane.
5.11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.
5.12. In situatia in care pasagerul, din vina sa, utilizeaza doar partial zborurile inscrise in biletul de avion cumparat, el nu va putea pretinde despagubiri de nici un fel agentiei sau companiei pentru care s-a emis biletul.
5.13. Pasagerul trebuie sa prezinte la imbarcare un document de calatorie(Carte de identitate, Pasaport) valabil minim 6 luni de la data iesirii din tara.Pasagerul are obligatia de a se informa despre conditiile de calatorie la autoritatile romane(Politia de Frontiera, Ministerul Afacerilor Externe, Ambasada sau Consulatul tarii vizitate) .Pasagerul are obligatia sa se asigure ca este in regula din punct de vedere al tuturor formalitatilor necesare calatoriei( politie, vama, sanatate, pasaport, viza, etc), agentia neavind nici o raspundere in fata pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei.
5.14. Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate, conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion.
5.15. Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul zborului sau datorita unor modificari de orar, intirzieri ale zborurilor, etc, imprejurari care se afla dincolo de controlul si vointa agentiei.
5.16. Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau raminerile ilegale in tarile din Vest, autoritatile tuturor statelor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania, pot refuza fara explicatii sa permita trecerea frontierei, respectiv imbarcarea in avion a pasagerului. In astfel de situatii, agentiei nu i se pot solicita despagubiri, deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert.
5.17.In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumparat(in cazul biletelor de hartie), pe baza de declaratie pe proprie raspundere si acte doveditoare de la Politie, el poate solicita agentiei emiterea unui duplicat dupa biletul respectiv, fara a plati costuri suplimentare.

VI.RECLAMATII

6.1.Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris direct in agentie sau pe adresa de e-mail office@aventur.ro, in termen de max 10 zile lucratoare de la data producerii evenimentului reclamat.
6.2.Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor fi luate in considerare.
6.3.Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar solutia data apartine companiei aeriana, in calitate de proprietara a biletului.
Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie.
In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.
6.4.Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri.
6.5. Orice reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare a biletelor de avion.

VII. DISPOZITII FINALE

7.1. Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA , in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI.
7.2. A fisarea in agentie a prezentelor conditii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare.
7.3.Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.

7.4. Aventur.ro se incadreaza in exceptiile OG 130/2000 art.6. lit. f.

 

Termeni si conditii rezervari hoteliere

Aventur.ro isi rezerva dreptul de a modifica acesti termini si conditii in orice moment. Modificarile vor intra in vigoare de indata ce vo fi publicate pe www.aventur.ro

EFECTUAREA / MODIFICAREA / ANULAREA REZERVARILOR

1. Orice rezervare efectuata online si neanulata la termenul limita de anulare specificat in sistem se considera FERMA si implica automat responsabilitatea platii.

2. Toate anularile vor fi efectuate prin intermediul sistemului online sau in cazul unei disfunctionalitati a sistemului se poate contacta departamentul de rezervări.

3. Termenul limita de anulare fara penalizare este specificat in momentul efectuarii rezervarii online. Depasirea termenului respectiv implica plata penalizarilor care de asemenea sunt specificate in rezervare.

4. In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (pana la maximum costul intregii sederi, in functie de politica de anulare a hotelului).

5. Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizarii in totalitate sau partiala a serviciilor turistice, trebuiesc insotite de o confirmare scrisa din partea hotelului. Aceasta confirmare nu garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate. Va fi onorata numai in cazul in care hotelul accepta returnarea contravalorii.

6. Toate rezervarile vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele carora s-a facut rezervarea. Schimbarile de nume nu sunt permise.

7. In caz de imposibilitate fortuita de (overbooking), Aventur.ro isi rezerva dreptul de a inlocui hotelul sau alte servicii confirmate initial cu altele de categorie similara sau superioara, fara nici un fel de alta compensatie in schimb sau de a returna banii integral in cazul in care este imposibila oferirea unei alternative.

8. Cazarea se face de obicei intre 12.00 si 14.00, ora locala, in ziua sosirii programata in rezervare. Pentru a evita probleme la cazare, va rugam sa ne informati in cazul in care veti ajunge mai tarziu la hotel.

9. Toate hotelurile publicate pe Aventur.rosolicita ca cel putin unul dintre pasageri sa aiba 18 ani impliniti.

TARIFE

1. Aventur.ro nu percepe taxe sau comisioane in plus fata de tarifele afisate online.

2. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate la rubrica 'Mese incluse'.

3. In anumite destinatii este posibil sa se perceapa taxe locale platibile direct la hotel.

4. Unele hoteluri au tarife fluctuante, care se schimba zilnic. Tariful nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate. Nu se accepta o cerere de rambursare bazata pe faptul ca pretul de vanzare a fost aproape sau peste tariful de receptie.

5. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosire detaliile cardului de credit sau un deposit care sa acopere si sa garanteze orice costuri suplimentare care pot aparea in timpul sederii dumneavoastra.

TIPURI DE CAMERE

1. Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea acelui tip de camera in hotel si pot varia in functie de hotel si/sau de tara in ceea ce priveste categorizarea tipurilor de camere. Incercam sa ne asiguram ca hotelul ofera tipul de camera rezervat, totusi pot exista ocazii cand in loc de o camera cu pat dublu poate fi alocata o camera cu doua paturi separate sau o camera cu pat dublu poate fi alocata in loc de o camera cu doua paturi separate. Va rugam sa luati la cunostinta ca majoritatea hotelurilor europene ofera doua paturi single alaturate pentru a forma un pat dublu. In timp ce toate preferintele legate de tipul de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrarii in hotel. O camera tripla nu garanteaza trei paturi separate. Marimile paturilor si configuratia lor pot diferi. Acest lucru poate include si un pat pliant. O camera cvadrupla este o camera pentru patru adulti, cu doua, trei sau patru paturi. Acest lucru poate include si paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate varia considerabil.

2. Orice cerere suplimentara, cum ar fi pentru etaj superior, pentru camera de fumatori etc. nu e garantata in momentul rezervarii. Va depinde de disponibilitatea hotelului in ziua intrarii clientului.

3. Clasificarea dupa stele a hotelurilor afisate ofera o idee generala a calitatii hotelului si un nivel aproximativ de facilitati, servicii si comoditati. Totusi criteriile si cerintele specifice aplicate pot diferi de la tara la tara. Aventur.ro nu se face responsabil de aceasta varietate in ceea ce priveste clasificarea hotelurilor intre tari, tipuri de camere si informatiile despre hotel legate de aceste chestiuni. Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea sa se asigure ca tipul de camera rezervat este adecvat numarului de persoane care calatoresc.

RECLAMATII

1.Orice reclamatie trebuie depusa in scris la sediul Aventur.ro in maxim 30 zile de la data iesirii din hotel.

2.Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul sederii clientului. Orice reclamatie trebuie raportata pe loc hotelului.

3.Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situatii care ar fi putut fi rezolvata la fata locului daca hotelul ar fi fost informat.

TERMENI SI CONDITII GENERALE
1. Aventur.ro nu va fi responsabil pentru orice inconveniente sau rezultate ale unor circumstante neprevazute cum ar fi inundatii, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autoritatii dintr-o tara, conditii de vreme nefavorabile sau renovari la hotel care nu ni s-au comunicat in avans.

2. Diferentele de clima si regulile de economisire a energiei din diferite tari pot afecta sistemele de incalzire din hotelurile localizate in zona sau tara respectiva.

3. Inceperea si incetarea datelor de functionare a piscinelor pot fi deasemenea afectate de conditiile de clima si vreme. Aventur.ro nu este responsabil pentru politicile hotelurilor legate de aceste aspecte.

4. Dupa efectuarea rezervarii, va rugam verificati si asigurati-va ca toate detaliile din voucher ( cum ar fi adresa hotelului, informatiile despre hotel, oras si tara ) sunt corecte. In acest mod veti fi protejat de orice neplaceri cauzate de o eroare a sistemului.

5. Folosirea site-ului se face numai in urma acceptarii termenilor si conditiilor. Daca nu acceptati acesti termeni si conditii, nu folositi acest site.

                                                                                                              CONTRACT
                                                                                 de comercializare a pachetelor de servicii turistice
                                                                                                        Nr.     Din    /    / 2016
 
Societatea Comercială S.C. ALLEGO TOUR SRL cu sediul social în Bucuresti, str. Str. Paul Greceanu nr. 13, Bl. 21, Sc.1, Apt.46, CUI 22187881, J40/14487/2007,
titulară a Licenţei de turism nr. 4509 pentru Agenţia de turism AVENTUR, cu punct de lucru in Bucuresti, str. Stockholm nr. 5, Biroul 1,operator de date cu caracter
personal inscris sub nr. 22507, reprezentată prin dna Ene Nela, în calitate de director, denumită în continuare Agenţia, si Turistul / reprezentantul turistului /
reprezentantul grupului, cu datele de identificare prezentate în ​ factura  
NUME​..............................TELEFON​........................................E­MAIL​........................................................................STATIUNE   
HOTEL​.............................PERIOADA...................NOPTI .......... TIP CAMERA​......................TIP MASA​...................... NR. PERSOANE   
TRANSA I:​.....................TRANSA II​:............ .....................  DATA SCADENTA TRANSA II​: ............................................................
Alte servicii:.......................................................................................... TARIF TOTAL​:.........................................................
au convenit încheierea prezentului contract, în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 631/2001.  
 
I. OBIECTUL CONTRACTULUI  
1. Obiectul contractului îl constituie vânzarea de către Agenţie a unui pachet de servicii turistice , în schimbul plăţii preţului.  
2. Caracteristicile serviciilor turistice la care se obligă Agenţia se află descrise în materialele de prezentare (cataloage, broşuri, pliante, pagini internet), în cazul ofertei standard şi a biletelor de odihnă şi/sau de tratament, sau în confirmarea de servicii, în cazul serviciilor la cerere.  
3. Orice alte servicii turistice neînscrise în materialele de prezentare sau în confirmarea de servicii nu fac obiectul prezentului contract şi nu atrag răspunderea Agenţiei.  
 
II. PREŢUL  
1. Preţul contractului este specificat în contract, şi pe factură, pe baza ofertei de pe site­urile Agenţiei. Preţul cuprinde costul serviciilor turistice efective, comisionul de risc valutar, comisionul Agenţiei şi TVA. 2. Avansul este de minim 30% sau cel prevăzut în contract / bon de comandă, urmând ca diferenţa să fie achitată la data specificată în contract, stabilită în funcţie de pachetul ales. Avansul este reţinut de Agenţie cu titlu de penalităţi, în situaţia în care turistul renunţă la contract din vina sa.
2.1. Pentru serviciile interne plata se face exclusiv în RON. Preţurile specificate în valută se vor calcula în RON la cursul BNR din ziua efectuării plaţii sau la cursul de schimb valutar impus de unitatea de cazare.  
2.2. Pentru serviciile turistice externe plata se va efectua în EUR sau în RON. În cazul în care plata se va efectua în RON se aplica taxa de risc valutar de +2% faţă de cursul BNR din ziua efectuării plaţii.  
 
III. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE AGENŢIEI  
1. În cazul in care Agenţia este nevoita sa modifice una dintre prevederile esenţiale ale contractului, are obligaţia să informeze turistul cu cel puţin 15 zile înainte de data începerii sejurului / călătoriei, cu excepţia cazurilor de suprarezervare (overbooking) care nu pot fi prevăzute sau evitate.  
2. OVERBOOKING (suprarezervarea). În situaţia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinată de activitatea hotelierilor, înainte sau după începerea
călătoriei, Agenţia este obligată să anunţe turiştii în cel mai scurt timp de apariţia unei astfel de situaţii şi să ofere o altă variantă de hotel în aceeaşi zonă sau într­o zonă cât mai apropiată, la aceeaşi categorie sau de o categorie superioară fără să modifice preţul.  
3. Clasificarea hotelurilor şi a pensiunilor din oferta Agenţiei are la bază informaţiile furnizate de către unităţile de cazare şi poate fi subiectul schimbării clasificării oficiale, independentă de voinţa Agenţiei, în intervalul de timp dintre efectuarea rezervării şi începerea sejurului. Dacă modificarea clasificarii va fi adusă la cunoştinţa Agenţiei aceasta are obligatia de a informa turistul în cel mai scurt timp cu privire la modificările apărute, în toate celelate cazuri situatia nu poate fi imputabilă Agenţiei.
4. Pentru turism extern individual sau de grup, agenţia poate sa modifice pretul contractului, in sensul majorarii sau micsorarii (dupa caz) numai daca modificarea are loc ca urmare a majorarii tarifelor la cazare sau transport sau a situatiei in în care numărul grupului suferă modificări în sensul reducerii numărului de turişti, agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica tariful pachetului de servicii, cu justificarea acoperirii cheltuielilor de cazare, transport, ghid, comisioane bancare, cheltuieli de prelucrare a rezervărilor, a variatiilor costurilor de transport, ale taxelor aferente serviciilor de aterizare/ debarcare/ imbarcare in porturi si aeroporturi, ale taxelor de turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.  
5. In cazul in care, dupa inceperea calatoriei turistice, o parte importanta din serviciile turistice prevazute in contract nu este realizata sau Agenţia constata ca nu le va putea realiza, aceasta este obligata:  
a) sa ofere turistului alternative corespunzatoare in vederea continuarii calatoriei turistice fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate;  
b) sa restituie turistului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile turistice achitate si cele efectiv prestate in timpul calatoriei turistice;  
c) in cazul in care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzatoare sau acesta nu le accepta din motive intemeiate, sa asigure fara costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori in alt loc agreat de acesta si, dupa caz, despagubirea pentru serviciile neprestate.  
6. Agenţia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri:  
a) cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza turistului;  
b) cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor imprejurari pe care nici Agenţia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificari de orar sau de itinerar, intarzieri in traficul mijloacelor de transport etc.).  
c) cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unui tert care nu are legatura cu furnizarea serviciilor prevazute in contract, iar cauzele care au determinat neindeplinirea obligatiilor au un caracter imprevizibil si inevitabil.  
7. Agenţia are obligaţia să furnizeze în scris turistului, în termen de doua zile inainte de data plecării, urmatoarele informaţii: a) orarele, locurile escalelor şi legăturile, precum şi, dupa caz, locul ce urmează să fie ocupat de turist în fiecare dintre mijloacele de transport incluse în contract (mai puţin avion) b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei locale a organizatorului şi/sau a detailistului ori, în lipsa acesteia, un număr de apel de urgenţă care să îi permită contactarea organizatorului şi/sau a detailistului; 8. Alocarea camerelor catre clienţi se face strict de către recepţia hotelului, în afară de cazul în care a fost confirmată şi plătită la rezervare o camera în mod special ­ camera care este nominalizată expres in documentele de cazare cu număr/ poziţia sa în unitatea de cazare. Agenţia nu este responsabilă de distribuirea camerelor in unitatile de cazare.   
 
IV. DREPTURILE SI OBLIGATIILE TURISTULUI
1. În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică, acesta poate să cesioneze contractul unei terte persoane care îndeplineşte toate condiţiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligaţia de a anunţa în scris Agenţia cu cel puţin 5 zile înaintea datei de plecare. În acest caz Agenţia reziliază contractul cu turistul care cesionează contractul şi încheie un alt contract cu noul turist. Pentru călătoriile individuale, în cazul în care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai daca exista posibilitatea transferării locului de zbor. Turistul care cedează pachetul său de servicii, precum şi cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata preţului călătoriei şi a eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări.  
1.1. In cazul ofertelor speciale, in special a celor de Inscrieri Timpurii ­ « Early Booking » cesionarea contractului este posibila doar in cazul in care cesionarea se face în perioada de valabilitate a ofertei speciale, în caz contrar cesionarea nefiind posibilă.
2.1. În cazul în care preţurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, turistul poate rezilia contractul, avand dreptul la rambursarea de catre Agentie a sumelor platite.  
3.1 Turistul este obligat sa comunice Agentiei, în termen de 5 zile calendaristice de la primirea înştiinţării de majorare, hotarârea sa de a opta pentru: a) rezilierea
contractului fara plata penalitatilor; sau b) acceptarea noilor conditii ale contractului.  
3.2 In cazul in care turistul reziliaza contractul sau Agenţia anuleaza calatoria turistica inaintea datei de plecare, turistul are dreptul:  
a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, propus de Agentie;  
b) sa accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioara, propus de Agentie, cu rambursarea imediata a diferentei de pret;  
c) sa i se ramburseze imediat toate sumele achitate in virtutea contractului.  
3. In toate cazurile mentionate turistul are dreptul sa solicite Agentiei si o despagubire pentru neindeplinirea prevederilor contractului initial, cu exceptia cazurilor in care:   
a) pentru grupuri organizate: anularea s­a facut datorita nerealizarii numarului minim de persoane mentionat in anexa/oferta, iar Agenţia a informat in scris turistul cu cel putin 15 zile calendaristice premergatoare datei plecarii.
 b) anularea s­a datorat unui caz de Forta Majora (circumstante imprevizibile, independente de vointa celui care le invoca si ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda oricaror eforturi depuse, in aceasta nefiind incluse suprarezervarile);   
c) anularea s­a facut din vina turistului  
4. In cazul aparitiei situatiei de Overbooking (suprarezervare), situatie care nu putea fi anticipata sau prevenita si care nu­i poate fi imputabila agentiei, turistul are dreptul:  
a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, propus de Agentie;  
b) sa accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioara, propus de Agentie, cu rambursarea  diferentei de pret;  
5. Turistul are dreptul sa rezilieze in orice moment, in tot sau in parte, contractul, iar in cazul in care rezilierea ii este imputabila, este obligat sa plateasca penalitatile conform conditiilor de anulare specificate in prezentul contract, cu exceptia cazurilor de Forta Majora definite conform legii. Daca turistul solicita schimbarea hotelului,  
 
Pagina 1 din 2 structurii camerelor sau a oricaruia dintre servicii, aceasta echivaleaza cu rezilierea contractului prezent, cu aplicarea penalitatilor legale la momentul respectiv, si incheierea unui nou contract. Orice crestere a numarului de nopti a sejurului turistilor trebuie solicitata cu cel putin 24 de ore lucratoare inainte de data initiala de incepere a sejurului si poate deveni valabila doar cu acordul hotelului. Confirmarea cazarii la acelasi pret este posibila numai dupa acceptul in prealabil al furnizorului.  
6. Contravaloarea serviciilor achitate in avans dar neutilizate NU se poate recupera, exceptie fiind cazurile de parasire a unitatii de cazare inaintea de terminarea
sejurului datorita unei situatii de forta majora.  
7. Turistul are obligatia sa respecte programul de acordare a serviciilor din tara de destinatie. Unitatile de cazare au dreptul de a alege/ stabili/ modifica ora de incepere a cazarii (check­in) si ora maxima de eliberarea camerelor (check­out). In cazul sejururilor indiferent de destinaţie ora de cazare (check­in) poate fi stabilita între orele 14:00 – 18:00, iar ora de eliberare a camerelor (check­out) intre 09:00 ­ 12:00. Depasirea orei maxime de eliberare a camerelor (situatia de «late check­out») se taxeaza şi turistului ii revine obligativitatea de a achita contravaloarea taxei percepută de hotelier.  
8. Turistul este obligat sa achite taxa de statiune, taxa de salubrizare, precum si alte taxe locale, impuse de catre stat / unitatile de cazare, fara a putea pretinde
despagubiri sau returnarea sumelor de la Agentie. In cazul in care taxele nu sunt incluse deja in tariful prezentat, acestea se vor achita la receptia unitatii hoteliere.
9. Turistul este obligat sa achite orice paguba materiala produsa hotelului direct reprezentantilor hotelului inainte de eliberarea camerelor.  
10. Turistul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate, precum si documentul de calatorie eliberat (voucher, bilet de odihna si/sau de tratament), in vederea acordarii serviciilor turistice. In cazul in care turistul beneficiaza de bilete de tratament, acesta este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere
bilet de trimitere de la medicul de familie si dovada platii contributiilor asigurari sociale la zi.  
11. “NO SHOW”. In situatia in care turistul este in imposibilitatea de a se prezenta la unitatea de cazare in ziua de incepere a sejurului specificata in documentele de cazare (voucher/biler de odihna si tratament), acesta este obligat sa anunte in cel mai scurt timp posibil Agenţia, iar in cazul in care acest lucru nu este posibil ­  sa anunte imediat hotelierul. Agenţia va face tot posibilul pentru a pastra rezervarea la aceeasi unitate de cazare, incepand cu cea mai apropiata data de intrare posibila, turistul suportand eventualele penalizarile ce ar putea fi solicitate de catre hotel.   
 
V. RENUNŢĂRI, PENALIZĂRI, DESPĂGUBIRI  
1. In cazul in care turistul renunta din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datoreaza Agentiei penalizari dupa cum urmeaza:  
1.1 pentru pachete din oferta standard afişată în plinate sau pe paginile www.aventur.ro sau www.bulgariaski.ro:
a) 30% daca renuntarea se face cu mai mult de 45 zile calendaristice inainte de data inceperii sejurului;  
b) 90% daca renuntarea se face in intervalul 45 ­ 20 zile calendaristice inainte de data inceperii sejurului;  
c) 100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face intr­un interval mai mic de 20 zile calendaristice inainte de data inceperii sejurului;  
d) 1​00% din pretul pachetului de servicii turistice​, pentru pachete turistice cu reduceri pentru r​ezervări timpurii (early booking), oferte speciale, sau de ultimul minut (last minute) indiferent de data la care turistul solicită renunţarea.
2. În cazul în care turistul aduce modificări la rezervarea iniţială, acestea se pot face în următoarele condiţii:
a) Orice modificare va fi considerată şi facturată ca o nouă rezervare căreia i se aplică condiţiile şi tarifele valabile la momentul modificării. Aceasta duce la anularea rezervării existente urmând ca noua rezervare să fie confirmată în funcţie de disponibilităţile prestatorului de servicii la momentul modificării (hotelier sau transportator).
b) ​Orice modificare,​ indiferent de tipul de rezervare (rezervare timpurie, ultimul minut) ​se taxează cu 20 €​ / element modificat. Elemente ce pot fi modificate: un nume/prenume, o perioadă, un tip cameră. Adaosul de servicii sau nopţi suplimentare nu se consideră modificare. Reducerea de servicii sau nopţi suplimentare se consideră modificare.  
3. În cazul în care turistul care a contractat un pachet de servicii turistice şi a achitat un avans ­ nu se prezintă la termenul specificat în contract pentru a achita rata
aferentă sau restul de plată, contractul se consideră reziliat iar agenţia are dreptul de a anula rezervarile efectuate în beneficiul turistului, cu aplicarea penalizarilor
contractuale.  
4. In cazul in care o ambasada refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor retine toate taxele achitate de Agentie
prestatorilor directi, precum si cheltuielile de operare proprii acesteea.  
5. In cazul in care turistul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii turistice refuza sa se mai intoarca in Romania si autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, turistul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli.  
6. Penalizarile echivalente cu pretul contractului se aplica si in cazul in care turistul nu ajunge la timp la aeroport/port sau la locul de plecare/destinatie, daca nu poate pleca in calatorie pentru ca nu are actele in regula sau daca este intors de la granita de catre politia de frontiera. Turistul este singurul responsabil pentru detinerea si valabilitatea documentelor legale pentru calatorie (pasaport, carte de identitate, viza etc.).  
7. Turistul trebuie să depună în scris cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice, cu numar de înregistrare la agenţia la care a achitat serviciile. În caz contrar, cererea de renuntare nu este luată în considerare.  
8. Agenţia va acorda despagubiri în functie de gradul de nerespectare a obligaţiilor din contract.  
9. Situatiile de imbolnaviri grave inainte de inceperea sejurului sau in timpul sejurului se vor anunta Agentiei in cel mai scurt timp, iar documentatia justificativa emisa de catre institutiile sanitare abilitate cu privire la problema aparuta se vor transmite in cel mai scurt timp agentiei. Agenţia va face tot posibilul pentru recuperarea sumelor pentru serviciile neprestate, urmand sa returneze turistului aceste sume imediat dupa recuperarea lor de la prestator.  
10. In cazul anularii survenite dupa emiterea biletului de avion, se vor percepe penalizari conform regulilor companiei aeriene cu care a fost validat respectivul bilet.
Agenţia intelege sa fie responsabila pentru orice actiune sau omisiune a propriului personal, dar nu isi asuma nici o responsabilitate pentru eventualele embargouri,
raniri, stricaciuni, pierderi, intarzieri sau iregularitati cauzate pasagerului de anulari sau intreruperi ale calatoriei datorate vremii proaste, grevelor, razboiului sau oricarei alte cauze aflate in afara propriului control. Vaccinarile care sunt necesare pentru anumite destinatii sau in anumite perioade intra in responsabilitatea si cheltuiala personala a pasagerului.
 
VI. RECLAMATII  
1.În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta are obligaţia de a întocmi o sesizare în scris, clar şi explicit, cu privire la deficienţele
constatate la faţa locului,ce se va transmite prompt atât Agenţiei, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).  
2. Atât Agenţia, cât şi prestatorul de servicii turistice vor acţiona imediat pentru soluţionarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluţionată sau este soluţionată parţial, turistul va depune la sediul Agenţiei o reclamaţie în scris, în termen de maximum 5 zile lucratoare de la încheierea călătoriei, agenţia urmând ca, în termen de 15 zile lucratoare, să trimita raspuns la reclamatie.  
3.In cazul in care turistul nu a facut reclamatia la fata locului, acesta isi prierde dreptul de a solicita orice fel de daune­interese sau despagubiri ulterioare.  
4.Agenţia nu poate fi raspunzatoare de modul de desfasurare a excursiilor optionale. Orice reclamatie sau despagubire referitoare la excursiile optionale se rezolva la fata locului intre turist si agenţia organizatoare a excursiei.  
 
VII. ASIGURARI  
Turistul este asigurat pentru riscul de insolvabilitate şi/sau de faliment al Agenţiei cu Polita seria IF­i, Nr. 2473 / 28.08.2015 ­ 27.08.2016 ­ la Societatea de Asigurare
German Romanian Assurance, cu sediul în Bucuresti, Str. Emil Garleanu nr 11 Bl. A8 Sc. 2 Ap. 49, Sector 3, Telefon: +4 021.321.74.28; Fax: +4 021.320.20.16
Turistul are posibilitatea incheierii unui contract de asigurare facultativ sau a unui contract de asistenta (la orice companie de asigurari) care sa acopere eventualele taxe de transfer, taxe de repatriere in caz de accidente, de boala sau de deces; posibilitatea incheierii unui contract de asigurare pentru bagaje ori a unei asigurari storno.  
 
VIII. DOCUMENTE  
Se considera parte integranta a acestui contract, ca anexe la contract, urmatoarele documente: a) voucherul/ biletul de odihna­tratament/ biletul de excursie/ bonul de comanda/ anexa de contract, dupa caz b) programul turistic (in cazul turismului organizat/ grupuri).
 
IX. DISPOZITII FINALE   
1. Prezentul contract a fost incheiat in 2 (doua) exemplare, cate unul pentru fiecare parte.
 
 
 
                             Agenţia Aventur,                                                                                                                            Turist,
               (numele, prenumele si stampila)                                                                                               (numele si prenumele)